ZAPYTANIE OFERTOWE na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Kościelec, dnia 12 grudnia 2017 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
GMINA KOŚCIELEC, ul. Turecka 73, 62-604 Kościelec zaprasza do składania ofert na:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na zadaniu pn.: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Kościelcu o przedszkole”.
Zamówienie jest finansowane z udziałem środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Działanie 9.3 Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 9.3.1 Inwestowanie w rozwój infrastruktury przedszkolnej oraz ze środków krajowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Kościelec.
-
Dane ogłaszającego zapytanie ofertowe
Gmina Kościelec, ul. Turecka 7/3, 62-604 Kościelec
Godziny urzędowania od poniedziałku do piątku od 730 do 1530
Strona internetowa: www.koscielec.ug.gov.pl, e-mail: sekretariat@koscielec.ug.gov.pl
Telefon: 63 2716 222, 63 2716 282, 63 2716 290, fax 63 2716 270
-
Tryb
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ww. ustawy niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania przepisów ustawy.
-
Opis przedmiotu zamówienia
-
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zadania pn.: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Kościelcu o przedszkole”. Projektowane przedsięwzięcie budowlane polega na rozbudowie szkoły o budynek przedszkola. Projektuje się nowy, częściowo podpiwniczony budynek parterowy z łącznikiem łączącym go z istniejącą szkołą oraz jego podłączenie do wszystkich niezbędnych mediów wraz z drogami dojazdowymi do budynku i chodnikami. Obiekt wyposażony jest w projektowaną wentylację mechaniczną, oraz ogrzewanie gazowe z wydzieloną kotłownią gazową. Główne wejście do budynku znajduje się w projektowanym łączniku między budynkami szkoły i przedszkola. Wejście dodatkowe znajduje się na zachodniej elewacji budynku. Wejście dla pracowników i do kotłowni zlokalizowano na południowej elewacji. Istniejący wjazd na działkę zlokalizowany jest na skrzyżowaniu ul. Szkolnej i Różanej. Parter budynku dostępny dla osób niepełnosprawnych dzięki pochylni (o nachyleniu 5%) zlokalizowanej przy bocznym wejściu do budynku. Projektowany budynek będzie pełnić funkcję przedszkola gminnego. Przedszkole projektuje się jako 4-oddziałowe. W każdym oddziale przebywać będzie 25 dzieci. Głównym wejściem do budynku wchodzi się do łącznika, który stanowi połączenie pomiędzy istniejącą szkołą a projektowanym przedszkolem. W budynku znajdują się cztery sale dla dzieci, szatnia oraz pomieszczenie higieniczno – sanitarne dla danych sal oraz świetlica i zaplecze do obsługi cateringowej. W budynku znajduje się także pomieszczenie szatni dla personelu, pomieszczenie porządkowe, gabinet logopedyczny i kotłownia. W piwnicy zlokalizowane są pomieszczenia techniczne i magazynowe. Dostęp na dach poprzez zamontowaną na ścianie budynku systemową drabinę zewnętrzną, montowaną na h=1,60 m od gruntu. Łączna liczba dzieci w przedszkolu to 100 osób. Dzieci będą spożywały posiłki w salach. Posiłki dostarczane będą w postaci cateringu.
Konstrukcja budynku przedszkola zaprojektowana została przy założeniu rozbudowy budynku o kolejną kondygnację (piętro). Przyjęto, że nadbudowa będzie układem konstrukcyjnym odpowiadała układowi konstrukcji parteru.
-
Wartość umowy z wykonawcą – 4 329 100,05 zł brutto.
-
Lokalizacja – działka nr 387 położona jest w m. Kościelec, przy ul. Szkolnej 9. Na terenie zlokalizowana jest szkoła i hala sportowa.
-
Dokumentacja techniczna znajduje się w BIP Gminy Kościelec, zakładka Zamówienia publiczne – archiwum przetargów. http://koscielec.nowoczesnagmina.pl
-
Termin wykonania zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w okresie wykonywania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru inwestorskiego oraz usunięcia usterek, włącznie z udziałem w odbiorze po usterkowym i gwarancyjnym.
Termin rozpoczęcia realizacji umowy – w dniu przekazania terenu budowy wraz z całą dokumentacją projektową.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych – 3 sierpnia 2017 roku
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia
-
Udzielnie przedmiotowego zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki:
-
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca lub jeden ze wskazanych w ofercie inspektorów wykonał należycie, potwierdzone minimum dwoma referencjami, co najmniej dwie usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 2 mln zł. Przynajmniej jedno ze wskazanych w doświadczeniu przez Wykonawcę zamówień musi obejmować swym zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu obejmującym budowę lub przebudowę obiektu o charakterze szkolno-pedagogicznym oraz przynajmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
-
dysponuje następującymi osobami wyznaczonymi do realizacji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiadającymi określone kwalifikacje zawodowe i doświadczenie tj.:
-
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru inwestorskiego, w tym minimum dwie budowy użyteczności publicznej o wartości co najmniej 2 mln zł,
-
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ważne uprawnienia Dozoru grupa 3 w zakresie instalacji gazowych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru inwestorskiego, w tym minimum dwie budowy użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1 mln zł,
-
1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, ważne uprawnienia Dozoru grupa 1 w zakresie instalacji elektrycznych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru inwestorskiego, w tym minimum dwie budowy użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1mln zł.
-
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca
jest zobowiązany przedłożyć:
-
wykaz zrealizowanych usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla każdej branży wraz z referencjami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie,
-
wykaz osób wyznaczonych do realizacji nadzoru inwestorskiego stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem numeru uprawnień oraz potwierdzeniem opłacenia składek OC w izbie inżynierów.
-
Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie przedłoży dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty będą niekompletne, będą zawierały błędy lub będą budziły wątpliwości, Zamawiający wezwie jednokrotnie Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym.
-
Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu.
-
Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz wagi punktowe dla poszczególnych kryteriów:
najniższa cena – 60 pkt, doświadczenie – 30 pkt, czas reakcji – 10 pkt.
-
Opis sposobu oceny ofert:
-
dla kryterium najniższej ceny zostanie przyznana punktacja wg następującego wzoru: K1 = Kn / Koc x60
K1 – wartość punktowa oferowanej ceny
Kn – najkorzystniejsza oferowana cena (brutto)
Koc – cena w ofercie ocenianej (brutto).
-
dla kryterium doświadczenie zostanie przyznana punktacja wg następującego wzoru:
Dw = Doc / Dn x 30
Dw – wartość punktowa posiadanego przez oferenta doświadczenia,
Doc – liczba zrealizowanych nadzorów budowlanych przez inspektorów nadzoru wskazanych w ofercie wg wykazu oferenta,
Dn – maksymalna liczba zrealizowanych nadzorów przez wszystkich inspektorów nadzoru wskazanych w ofercie tj. liczba wszystkich nadzorowanych obiektów wykazanych w ofercie spośród wszystkich złożonych ofert.
-
dla kryterium czas reakcji zostanie przyznana punktacja wg następujących zasad:
– do 24 godzin -10 pkt,
– od 25 do 48 godzin – 5 pkt,
– od 49 do 72 godzin (maksymalny czas) – 0 pkt.
Czas reakcji, rozumiany jako termin stawienia się Wykonawcy na terenie budowy na wezwanie Zamawiającego, od momentu wezwania Zamawiającego nie może być dłuższy niż 3 dni robocze.
Wezwanie Zamawiającego będzie następowało w formie elektronicznej na adres email
Wykonawcy.
Wezwanie Zamawiającego po godzinie 15.00 będą traktowane jako zgłoszone w kolejnym dniu roboczym.
Wezwanie Zamawiającego będzie następowało w dni robocze, tj. w dni od poniedziałku do
piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:30-15:00.
-
Sposób przygotowania i złożenia oferty
-
Pisemną ofertę należy sporządzić w oparciu o załączony formularz (załącznik nr 1).
-
Cenę ofertową należy podać w formie ryczałtu (art. 632 ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny). Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Ceny podane w ofercie (netto i brutto) należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
-
Oferta powinna być podpisana przez właściciela lub osobę upoważnioną do reprezentowania firmy składającej ofertę w imieniu wszystkich inspektorów nadzoru branżowych wraz z zobowiązaniem inspektorów branżowych stanowiących załącznik do zapytania. Wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
-
Ofertę wraz z niezbędnymi dokumentami należy złożyć w Urzędzie Gminy w Kościelcu, ul. Turecka 7/3, 62-604 Kościelec, pokój nr 15 (Sekretariat).
-
Ofertę wraz z niezbędnymi dokumentami należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (koperta), zaadresowanym na Zamawiającego, oznaczonym danymi Wykonawcy i opisanym :
-
Urząd Gminy Kościelec
ul. Turecka 7/3, 62-604 Kościelec
OFERTA na:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na zadaniu pn.: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Kościelcu o przedszkole”.
Nie otwierać przed 20 grudnia 2017 roku, godz. 1115
-
Termin składania ofert upływa w dniu 20 grudnia 2017 roku, o godz. 1100..
-
Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą uwzględniane.
-
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
-
Wynik postępowania
-
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
-
Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia niniejszego postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert.
Wójta Gminy
/-/ Dariusz Ostrowski
załącznik 1 – Formularz ofertowy
załącznik 2 – Wykaz zrealizowanych usług